Material i espais de menjador

Cal que portin:

• Nens i nenes de la Llar d'Infants (P1 i P2): un pitet MARCAT AMB EL NOM. Cada dia el pitet tornarà a casa i caldrà portar-ne un de net l'endemà.
  • Nens i nenes d'Educació Infantil (P3, P4 P5): un tovalló de roba amb velcro MARCAT AMB EL NOM perquè se'l puguin posar sols. Cada dia el tovalló tornarà a casa i caldrà portar-ne un de net l'endemà.
  • Nens i nenes de Primària (de 1r a 6è): un petit necesser MARCAT AMB EL NOM amb un raspall de dents i un tub de dentifrici. El necesser es quedarà sempre a l'escola. Periòdicament tornarà a casa per revisar-lo.

Espais

Els espais que utilitzem durant el temps de migdia (de 13 a 15h) són els següents:

• La cuina: l'escola disposa de CUINA PRÒPIA i els menús s'elaboren EXCLUSIVAMENT a l'escola. La cuinera s'encarrega de la seva elaboració.
  • Menjador dels petits: està situat a la primera planta i és l'espai que utilitzen els nens i nenes de Follets a Rikkis (de P3 a 1r de Primària).
  • Menjador dels grans: està situat a la planta baixa i és un espai totalment reformat i adaptat a aquest servei. L'utilitzen els nens i nenes de Toomais a Akeles (2n a 6è de Primària).