Els Mowglis hem estat el primer grup que hem hagut de fer classes des de casa. Hi havia un cas positiu i vam haver de fer quarantena. El dimarts 13 d’octubre ens van fer a tots la PCR a l’Escola i després vam haver de tornar cap a casa, però el 19  ja tornàvem a estar tots junts! Les classes les vam fer a través del Classroom i el Meet, on fèiem trobades amb els mestres. Per sort, van ser pocs dies. El que vam trobar més a faltar va ser fer esport i no poder sortir a  jugar amb els amics.

mowglis foto

Diumenge, 25 Octubre 2020 18:22

ArtClass&JungleGym (Mètode AiCLE)

El terme Aicle (Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües Estrangeres) fa referència a qualsevol activitat en què s’utilitza una llengua estrangera per ensenyar una, o parts d’una matèria no lingüística amb un doble objectiu: aprendre els continguts i simultàniament la llengua estrangera. Llengua i contingut s’ensenyen i aprenen alhora, de manera integrada.

A la nostra escola aquest any, per tal d'afavorir la comunicació oral en l'àmbit lingüístic, es parla anglès a les classes d'Art, de Rikkis a Akeles, i a les sessions de Psicomotricitat a Educació Infantil, amb l’activitat JungleGym (de Follets a Pinotxos). A part d’augmentar les hores d’exposició a l’anglès i els seus aprenentatges, els nens i nenes la utilitzen en altres àmbits diferents de la pròpia immersió a l’aula. D’aquesta manera, s’usa l’anglès en un context més motivador, més real i prenent consciència de la seva utilitat. L’aprenentatge es torna més significatiu i els continguts es poden assimilar més bé.

Es millora la fluïdesa de l’anglès, sense afegir més hores de llengua a l’horari escolar (traient hores d’altres àrees) o extraescolar (omplint l’agenda). En aquestes sessions d’AICLE, prioritzem sempre els continguts de l’àrea d’Educació Visual i Plàstica (a Primària) i de Psicomotricitat (a Infantil), la llengua emprada és l'anglès i els alumnes no estan pendents de fer servir l’anglès perfectament sinó d’aprendre la matèria.

AiCLE 20-21 https://photos.app.goo.gl/WA93CYq8EfcRp2mn7

Dilluns, 05 Octubre 2020 20:33

Primera assemblea d'alumnes

Avui al matí a primera hora, hem pogut fer la primera assemblea d'alumnes i mestres post- confinament.

Dilluns, 14 Setembre 2020 21:25

Nou curs, nous reptes!

Comencem un curs especial, atípic, però amb l'il·lusió de que serà un any ple de vivències i d'aprenentatges! Els nous reptes són motors per esforçar-nos cada dia amb l'objectiu de ser una "Escola com una casa"!

Dilluns, 07 Setembre 2020 21:01

Reunió presentació protocols COVID

Famílies, us compartim tota la informació de la reunió.

Dilluns, 29 Juny 2020 11:07

Revista Terrabastall 2020

Benvolgudes famílies, un any més ja tenim aquí la revista Terrabastall.

Toomais2

Propers esdeveniments

No hi ha cap event properament

Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
29
30
31
Vostè pot permetre el seu ús o canviar la seva configuració des del seu navegador sempre que ho desitgi.