Dimecres, 08 Mai 2024 16:26

VI Premis Mowgli

El passat dimarts 30 d’abril, vam donar a conèixer el guanyadors i guanyadores dels Premis Mowgli 2024.

Aquest concurs literari i de dibuix va néixer fa 12 anys per estimular la creativitat i la imaginació dels infants de l’Escola. Expressant-se a través de la paraula escrita o el dibuix. També per millorar l'expressió personal i la confiança en les seves capacitats creatives i artístiques; donant l'oportunitat de compartir idees, emocions i punts de vista. Potenciant les habilitats artístiques i literàries, en un entorn de competència saludable, que afavoreixi la motivació i la superació personal.

Amb aquest espai d'intercanvi cultural, els docents i l’alumnat volem compartir i apreciar les creacions artístiques i literàries dels tots i totes les participants, promovent la diversitat i la comprensió intercultural.

Enguany havien de tenir com a temàtica principal el valor de l’aigua i es van emmarcar dins dels actes de la Setmana de l’aigua que vam celebrar fa uns dies. Així doncs, ens hem preguntat, què és per tu l’aigua?

El jurat va estar compost per: dues exalumnes: La Laia Miñano i la Mar Zenón. Quatre mestres: La Laura Palet, la Cristina Méndez, la Cristina Castelltort i el Miquel Padrós. I tres representants de la Fundació i de l’AFA: Josep Jové, el Ramón Puig i l’Anna Grau. En nom de tota l’Escola els volem agrair la seva participació.

En l’apartat de DIBUIXOS els premiats van ser:

-FOLLETS:

1r primer pel dibuix “Mar, estrelles i sols”, de la GAL·LA SABATÉ

2n premi pel dibuix “Uns nens que es banyen amb la gota Glu”, de l’ONA BELENGUER

-ESQUIROLS:

1r primer pel dibuix “La gota que viatja”, de l’ABRIL GOMERA

2n premi pel dibuix “El fons del mar”, de l’HELENA TURMO

-PINOTXOS:

1r premi pel dibuix “La tempesta”, del JAUME MONCUNILL

2n premi pel dibuix “Plou a les muntanyes”, del NEL GONZÀLEZ

-RIKKIS:

1r primer pel dibuix de l’ARNAU RIGALL

2n premi pel dibuix de l’ELNA RUIZ

-TOOMAIS:

1r premi pel dibuix "El tresor és el mar", de la LENA TOMÀS

2n premi pel dibuix "El mar tranquil", de l’AYA BOUHARRAT

En l’apartat de RELATS els premiats van ser:

-BALOOS:

1r premi pel text "Els tres amics i l'aigua bruta", del MARTÍ UBALS

2n premi pel text "La volta al món amb el pare", de l’ARLET RUIZ

-KOTICKS

1r premi pel text "En Luka i la tràgica festa d'aniversai", del ROC BERNÁLDEZ

2n premi pel text " del KYLIAN OLIVA

-MOWGLIS

1r premi pel text “Les tribus de l’aigua”, del NIL PÉREZ

2n premi pel text “Els núvols perduts”, de l’ARAN ABENOZA

-AKELES:

1r premi pel text “A la recerca de Posidó per restaurar l’harmonia marina”, del LLUC PUJOL

2n premi pel text “Imagina”, del LEV ROJAS

Us convidem a veure els dibuixos i els relats premiats a l’entrada de l’Escola!