Divendres, 12 Març 2021 15:41

Ara fa un any...

Aquest matí, ens hem reunit a la pista per grups bombolla, per recordar que avui fa un any que ens van tancar l'Escola. Cada classe ha volgut retre un petit homenatge a la nostra Escola. Cada classe ha pensat una paraula que simbolitzi l'Escola i han explicat el motiu davant de tots/es.

Dilluns, 08 Març 2021 15:33

Dia de la dona

Des de la nostra Escola, en el Dia Internacional de les Dones, ens sumem al missatge del Departament d'Ensenyament i de l'ONU Les dones al lideratge: assolir un futur igualitari en un món COVID-19 i al larg del dia hem proposat activitats per visibilitzar i conscienciar l’alumnat i tota la comunitat educativa sobre els drets de les dones i la necessitat de la corresponsabilitat i la igualtat d'oportunitats.

Del 8 al 12 de març els Mowglis estarem de colònies a Esterri d'Àneu (Pallars Sobirà). Cada dia us penjarem la crònica de les activitats que haurem fet.

VEURE GALERIA D''IMATGES

.

Sabeu que es poden treballar els rols de gènere a través dels contes? Doncs això és el que hem fet avui els Mowglis a través del taller Bocins de contes.1614763148355_opt.jpg

Dilluns, 22 Febrer 2021 11:28

Jornades a l'Estadi Atlètic

Aquesta setmana passada, els alumnes de tot primària han estat tots uns atletes.

Dijous, 18 Febrer 2021 17:36

Setmana llardera

La setmana del 8 al 12 de febrer vam celebrar la "Setmana llardera" fent sortides per Igualada.

Propers esdeveniments

Calendari

Vostè pot permetre el seu ús o canviar la seva configuració des del seu navegador sempre que ho desitgi.