Cada any els nens i nenes d'Educació Infantil i els Akeles són els encarregats de muntar els dos pessebres que ens acompanyen durant les festes de Nadal. Aquest any, el pessebre fet pels grans de l'Escola i que vau poder veure a l'entrada de l'edifici gran, han guanyat el 1r premi del Concurs organitzat per l'Associació de Veïns de Santa Caterina, Carme i travessies d'Igualada, en la categoria d'escoles.

Dijous, 13 Gener 2022 10:40

Ens inventem jocs?

Els Baloos ja fa dies que veiem la necessitat de dominar la multiplicació per superar reptes del dia a dia que ens van apareixent. La part més feixuga és el procés d'aprendre les taules de multiplicar però hem descobert una manera divertida d'aprendre-les.

Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
Una escola com una casa
A la nostra Escolaseguim celebrant les festes en el format que calgui.
A la nostra Escola, ens agrada viure les festes. Enguany, seguirem celebrant les tradicions, tot i que el format s'hagi d'adaptar a les mesures del moment. La Castanyada, Santa Cecília, Sant Jordi i personatges entranyables com Sant Nicolau o l'Home del Bosc seguiran vius en un curs ben especial.
El vídeo de l'escola
Vostè pot permetre el seu ús o canviar la seva configuració des del seu navegador sempre que ho desitgi.