Dissabte, 16 Octubre 2021 18:57

Curses al Parc Central

Aquesta setmana, tots els nens i nenes de Primària hem anat a preparar-nos per a la Cursa Popular al Parc Central.

Dissabte, 16 Octubre 2021 09:53

Sortida a la casa del teatre Nu

Visita a la Casa del Teatre Nu a Sant Martí de Tous

Una escola com una casa
A la nostra Escolaseguim celebrant les festes en el format que calgui.
A la nostra Escola, ens agrada viure les festes. Enguany, seguirem celebrant les tradicions, tot i que el format s'hagi d'adaptar a les mesures del moment. La Castanyada, Santa Cecília, Sant Jordi i personatges entranyables com Sant Nicolau o l'Home del Bosc seguiran vius en un curs ben especial.
El vídeo de l'escola
Vostè pot permetre el seu ús o canviar la seva configuració des del seu navegador sempre que ho desitgi.