Escola Mowgli

Una escola com una casa

Benvingut Sant Nicolau!

Un any més, les tradicions de l'Escola ens emocionen i ens fan gaudir d'allò més.

Projecte de Convivència

El Projecte de Convivència és l’instrument on es reflecteixen les accions que l’Escola desenvolupa per capacitar tot l'alumnat i la resta de la comunitat educativa per a la convivència i la gestió positiva dels conflictes.

Les accions que s’hi proposen poden ser abordades des de 3 nivells diferents (valors i actituds, resolució de conflictes i marc organitzatiu) i adreçades a l'aula, al centre o a l'entorn, amb el benentès que la permeabilitat entre aquests tres àmbits d’intervenció afavoreix la transferència d’aprenentatges, valors, creences, actituds i hàbits relacionals.

RESOLUCIÓ ENS/585/2017, de 17 de març, per la qual s'estableix l'elaboració i la implementació del Projecte de Convivència en els centres educatius dins el marc del Projecte Educatiu de Centre.

Tanquem curs

Benvolguda família Mowgli,

Cicle Inicial visitem el CAN de Navàs

Els Rikkis i els Toomais hem encetat les sortides del curs visitant La Granja de Navàs, que és un Centre d’Apropament a la Natura.