Projecte Terrabastall

Projectes de l'escola

Projecte Terrabastall

Tradicionalment l’Escola Mowgli ha desenvolupat un treball interdisciplinar relacionat amb el projecte de Sant Jordi. Aquest projecte té com a punt culminant la Festa que se celebra el diumenge més proper a Sant Jordi i es conviden totes les famílies de l’escola a participar-hi. En aquesta Festa es mostra el treball realitzat entorn al tema i hi ha anys que són exposicions, d'altres actuacions musicals o teatrals, d'altres més participatives...

Paral·lelament, el dia de la Festa també s'obsequia a les famílies amb la Revista Terrabastall, la publicació anual de l'Escola Mowgli. En aquesta es plasma en paper el treball interdisciplinar realitzat per tots els alumnes.

Durant la setmana els horaris ordinaris s’aparten i es prepara un horari especial. Dilluns a primera hora hi ha la presentació de la setmana i la resta de matins es fa el “Corremestres”, on cada mestre/a s'especialitza en un tema i el posa en pràctica en els diferents cursos. Les tardes són per activitats especials i on els cursos o cicle es barregen.

Des del curs 2012/13 el projecte el centralitzem en una setmana: “LA SETMANA DE...”. El curs 12/13 va ser la Setmana de la Llengua Catalana; el curs 2013-14 va ser la Setmana de la Cuina; el curs 2014-15 va ser la Setmana de la Por. El curs 2015-2016, vam fer un OlimpiaMowgli, tot un treball interdisciplinar al voltant dels Jocs Olímpics –coincidint que el 2016 se celebraran els Jocs Olímpics a Rio de Janeiro (Brasil). El curs 2016-2017, el vam dedicar a la Màgia i les Matemàtiques i l'any passat sobre la figura de Leonardo Da Vinci, commemorant els seus 500 anys del seu naixement. Enguany, un nou repte ens engresca a seguir amb aquesta proposta educativa tan multidisciplinar.