Dimarts, 03 Març 2020 17:43

XVI Certamen de lectura en veu alta

Avui dimarts 3 de març, un/a representant de Cicle Mitjà i de Cicle Superior han participat en el concurs nacional de lectura en veu alta.

Com ja fa anys, l'Escola participa d'aquest certamen que promou la literatura en llengua catalana al Museu de la Pell d'Igualada.

IMG 3164

Després d'una primera tria a les aules i d'una segona fase davant d'uns mestres jurat a la Biblioteca del centre, finalment avui el Jan i la Dolça han representat a la nostra Escola. Han estat grans lectors i ho han fet molt i molt bé. Tots els qui els hem acompanyat, també companys i companyes del centre (semifinalistes del concurs a l'Escola), els hem felicitat per l'esforç de preparar set lectures per el dia d'avui. Enhorabona! Al final de l'acte, tots/es les participants rebien un llibre i un diploma d'obsequi.

IMG 3161