Dimecres, 04 Desembre 2019 18:47

ERASMUS+ “LET’S PLUG” ROBOTEX a TALLIN

Aquest curs l’Escola enceta el lideratge segon any del projecte europeu  ERASMUS+ “LET’S PLUG”, tot participant a la FIRA INTERNACIONAL DE ROBÒTICA www.robotex.international a Tallinn (Estònia). Un esdeveniment líder i únic dins del sector.

Del 28 de novembre al 2 de desembre, dos representants de l’escola, la Sònia i el Carles, han pogut mostrar conjuntament amb les altres cinc escoles europees (Polònia, Estònia, Portugal, Anglaterra i Irlanda) la feina feta aquest primer any.

WhatsApp Image 2019 11 30 at 14.57.07  IMG 1084

Durant 3 dies van poder compartir experiències i activitats de robòtica amb molts dels assistents a l’estand del projecte. També van impartir workshops de MAKEY MAKEY, OZOBOTS, OHBOT i BEEBOTS amb la participació de nens i nenes estonians i d’arreu del món que visitaven la fira.

WhatsApp Image 2019 11 28 at 21.51.11 .       IMG 1081

El viatge va ser molt llarg, tot un dia per arribar i tot un dia per retornar, degut a que l’escola amfitriona està situada a la ciutat de NARVA (nord-est d’Estonia) a tocar de la frontera amb Rússia.

WhatsApp Image 2019 11 29 at 10.58.35   IMG 1147

Malgrat el freu i la neu ha estat una trobada molt càlida i profitosa. Fins el moment, quatre han estat les vegades que ja ens hem reunit arreu d’Europa.

Next European meeting in March at Escola Mowgli in Catalonia!