Dimarts, 03 Desembre 2019 14:14

Santa Cecília a l’Escola Mowgli

Com ja és tradició, a finals del mes de novembre, a l’Escola Mowgli vam celebrar Santa Cecília.

Va ser tota una setmana amb moltes activitats musicals per a tots. Començàvem el dimarts quan els Rikkis i els Toomais vam anar a l’Auditori de Barcelona a veure i escoltar l’espectacle “Els nous colors del metall”. Llum, colors i sobretot bona música interpretada per un quintet de músics professionals del vent metall format per dues trompetes, un trombó, una trompa i una tuba.

auditori

colors

El mateix dimarts a la tarda els Baloos i els Koticks vam anar al teatre de l’Ateneu d’Igualada a escoltar la Jove Orquestra Simfònica de l’Anoia, en la seva versió aleví, formada per nois i noies de primària d’arreu de la nostra comarca. Ens van interpretar “Ona i la muntanya màgica”, una composició que explica aventures de personatges fantàstics que vivien als Pirineus i en la qual vam participar activament tot cantant dues de les cançons que l’orquestra va interpretar.

josa

Ja el dia pròpiament de Santa Cecília, el 22 de novembre, els alumnes de Mowglis i Akeles que estudien instruments musicals van poder oferir un petit concert pels més petits de la casa, els Tabalets, Patufets i Follets. Vam poder escoltar la bateria, el violí, el violoncel, el clarinet, l’oboè, el saxo, el piano. Tots vam gaudir molt de les peces musicals que ens van oferir.

grup tots

I per acabar la setmana, a la tarda del mateix dia, Esquirols, Pinotxos, Mowglis i Akeles vam anar plegats a l’Ateneu per veure i sentir l’espectacle de batucada de la formació “els PROTONS”, una vintena de percussionistes que ens van tocar uns ritmes trepidants tot ballant unes coreografies engrescadores que ens van fer aixecar de les cadires tot acompanyant-los picant de mans i cantant. Tota una experiència rítmica que ens va agradar molt.

protons

PODEU VEURE LES FOTOGRAFIES AQUÍ