Diumenge, 24 Novembre 2019 19:55

Èxit del Mercat de Segona Mà

Aquest matí, diumemge 24 de novembre, l'escola ha obert les portes a la solidaritat. La Comissió Social de l'Escola ha organitzat aquest segon acte per tal de recaptar fons per poder dur a terme les actuacions projectades. L'acte s'ha enmarcat també dins la setmana Europea de Prevenció de Residus i era obert a tota la ciutat. I ha estat tot un èxit.

Gràcies a les famílies de l'escola per contribuir a proveir el mercat de contes, joguines, roba i per venir a passar un matí més amb nosaltres. També gràcies a tots aquells i aquelles que vau venir al taller de  la Maira de fa dues setmanes. Hem pogut vendre totes les decoracions de Nadal que vau fer. Agraïr també als alumnes de l'extraescolar de cuineta que ens han fet uns pans de pessic i bombons deliciosos per poder vendre al mercat. I finalment, també agraïr la mostra de bolets exposats a l'Aula d'Akeles a càrrec de l'Agustin Sierra. El balanç per part de la comissió ha estat molt positiu. Gràcies família Mowgli!