Dimarts, 19 Juliol 2022 10:14

Carta de Juliol

Us adjuntem l'escrit de comiat de l'Equip Directiu i la Infografia bàsica amb els aspectes rellevants de cara el curs vinent!

Benvolgudes famílies,

De nou arribem al final del curs Escolar. Un curs que, tot i que encara ha estat marcat per la pandèmia, sobretot a finals del primer trimestre i començaments del segon, també ens ha permès, amb el relaxament de les mesures covid, poder recuperar moltes de les vivències que trobàvem a faltar a l’Escola.

Ara toca fer balanç i, amb l’ajut d’eines com el buidat de l’Enquesta de Satisfacció o les entrevistes fetes a totes les famílies que heu començat a l’Escola aquest darrer curs, arribem a conclusions per tal de millorar constantment la nostra manera de fer Escola.

Com sabeu, aquest curs també hi haurà un relleu a la direcció del Centre. L’Equip directiu sortint acabem una etapa de quatre anys i ho fem amb la satisfacció d'haver fet el màxim per l’Escola i d’haver afrontat tots els reptes que se'ns han presentat. Ha estat una direcció intensa, sens dubte protagonitzada per una situació de pandèmia que ens ha posat a prova a tots i totes. Però aquest fet ens ha obligat a esprémer la nostra imaginació, el treball en equip i la resiliència, per poder anar fent l’Escola que volíem.

Un cop més, gràcies a tots i totes qui formeu l’Escola Mowgli per la bona resposta en tot moment, continuant fent Escola malgrat les circumstàncies.

Encarem un nou curs amb un nou Equip Directiu, encapçalat pel Carles Casanova, amb energia i empenta per fer front els constants reptes que es plantegin.

Adjuntem doncs, les informacions de caire pràctic més rellevants del curs 22/23. Podeu clicar AQUÍ per accedir-hi.

També volem aprofitar l'avinentesa per donar la benvinguda a les famílies que començaran a l’Escola aquest nou curs.

Família Mowgli, passeu un molt bon Estiu i ens retrobem al setembre!

Equip Directiu