Dimecres, 19 Gener 2022 11:24

Els Akeles guanyen el XXX Concurs de Pessebres d'Igualada en la categoria escoles

Cada any els nens i nenes d'Educació Infantil i els Akeles són els encarregats de muntar els dos pessebres que ens acompanyen durant les festes de Nadal. Aquest any, el pessebre fet pels grans de l'Escola i que vau poder veure a l'entrada de l'edifici gran, han guanyat el 1r premi del Concurs organitzat per l'Associació de Veïns de Santa Caterina, Carme i travessies d'Igualada, en la categoria d'escoles.

Totes les figures de fang les van modelar i pintar els Akeles, amb l'ajuda de l'artista igualadina Teresa Riba en un taller de fang a l'Escola Gaspar Camps. Després, un cop ja a l'Escola i amb les peces cuites, vam realitzar un fons inspirat en el quadre el Guernica, de Picasso. Els contrastos blancs i negres, junt amb diferents textures, en van ajudar a crear una sensació de profunditat i a donar intensitat a l'escena. La postal de Nadal de l'Escola mostrava una petita escena d'aquest treball.

Dues mestres de la Comissió Artística de l'Escola van ser les encarregades d'assistir a l'acte i de rebre el 1r premi i el diploma de participació el passat dimarts 11 de gener a la Biblioteca Central d'Igualada . Estem molt contents i contentes!