Divendres, 26 Novembre 2021 17:53

Santa Cecília a l'Escola Mowgli

Enguany a l’Escola Mowgli hem celebrat Santa Cecília amb un munt d’activitats per tots els alumnes, des dels més xics fins els més grans.

Els Baloos i Koticks vam començar assistint al concert de la JOSA aleví el passat 9 de novembre al teatre municipal de l’Ateneu. Ens van oferir l’obra “L’OCELL DE FOC” i ens van explicar una bonica història russa a través de les peces musicals. Tots els nens i nenes vam poder participar cantant juntament amb els músics l’orquestra.

IMG 1545

Després el dia 18, els Mowglis i els Akeles vam anar a l’Escola Anoia juntament amb els alumnes de 1r d’ESO per participar en uns tallers de MAKEY MAKEY i Música amb @INSTRIONIKS i en @MarcSibila.

IMG 1645

Ja el dia 22, SANTA CECÍLIA, els Mowglis i els Akeles que estudien instruments musicals (trompeta, piano, violí, bateria, guitarra elèctrica, ukelele) van oferir les seves obres als Tabalets, Patufets i Follets i als seus propis companys i companyes de Cicle Superior.

Captura de Pantalla 2021 11 26 a les 18.05.12Captura de Pantalla 2021 11 26 a les 18.05.12Captura de Pantalla 2021 11 26 a les 18.05.12Captura de Pantalla 2021 11 26 a les 18.05.12

El Mateix dia, els Esquirols, Pinotxos, Rikkis, Toomais, Baloos i Koticks també vam poder anar a la nova sala LA JUNGLA per escoltar uns concerts dels alumnes de cicle mitjà i de tres pares de l’escola que ens van oferir peces per a piano, contrabaix, bateria i guitarra i baix elèctric.

IMG 1687

Abans d’ahir, dia 24, ja com a última activitat d’aquesta setmana tant musical, els Esquirols, Pinotxos, Rikkis i Toomais vam poder gaudir de la percussió corporal i dels instruments africans als tallers que ens va proposar en KIKE CUADROS de www.percuriositat.com

IMG 1721IMG 1722

Tothom a l’escola Mowgli hem gaudit molt de la música durant aquests dies i ara ja estem preparant la cantata de Sant Nicolau i també comencem a treballar pels concerts de Nadal.