Diumenge, 06 Juny 2021 20:31

Els Mowglis i la CANTÀNIA "Virtual"

Cada any, els alumnes de 5è tenim la sort de participar en una gran cantata juntament amb milers de nens i nenes d’arreu Catalunya (15.000 aquest any).

Dijous dia 3 de juny, els Mowglis vam anar a l’AUDITORI de Barcelona per cantar la Cantània. Aquest any, anomenada ” El món virtual”.

Es tracta d'un tema molt actual i educatiu: les noves tecnologies són per tot arreu i han vingut per quedar-s’hi.

WhatsApp Image 2021 06 03 at 13.06.40

La història explica que en Marcel s’ha instal·lat una aplicació d’intel·ligència artificial i està descobrint un univers que el fascina.

Fins on arribarà el poder de seducció d’aquest món virtual?

WhatsApp Image 2021 06 03 at 13.06.41

Va ser un concert molt emocionant en el que tant nosaltres com les nostres famílies, vam gaudir moltíssim d’aquesta experiència.

Han estat molts mesos de treball i esforç que han fet que la Cantània fos tot un èxit!

VIDEO

Anar a cantar en un espai tan emblemàtic com l’Auditori de Barcelona, davant dels pares i juntament amb nens i nenes d’altres escoles,

és un sentiment molt especial i vam gaudir moltíssim.

WhatsApp Image 2021 06 03 at 13.06.41 1

Agraïments a la mestra de música, Sònia P. per la seva implicació  i constant esforç, any rere any, perquè tots els nens i nens de l'escola puguin

participar i viure aquesta experiència. Agraïments a les tutores i als organitzadors per tot l'acompanyament que ens heu donat al llarg d'aquest curs.

WhatsApp Image 2021 06 03 at 13.04.47

Volem fer arribar els nostres agraïments i felicitacions als intèrprets: Óscar Peñarroya, (música) Cèsar Aparício, (lletres) Cèsar Aparício i Óscar Peñarroya,

(text) Josep Prats, (coordinació musical) Adrià Aubert, Marta Gil i Cristina Martí, (direcció escènica) Elisenda Carrasco,

Oriol Castanyer i Montserrat Meneses (direcció musical), i a tots els músics interprets que ens van acompanyar al concert.