Divendres, 27 Setembre 2019 10:52

S.O.S

Aquest matí, ens ha sobresaltat l'alarma de l'escola que ens ha avisat d'una emergència.

Hem obert la caixa de l'aula "Obrir en cas d'emergència"i ens hem posat el que hi havia dins, uns guants i una mascareta. Quan hem baixat a la pista, ens l'hem trobat plena de deixalles de tot tipus. El planeta Terra ens ha demanat ajuda! Els seus tres fills: la Reuti, el Reci i el Redu, ens han explicat la problemàtica que estem vivint al nostre planeta: una CRISI CLIMÀTICA. Avui és l'últim dia de la setmana d'accions pel Canvi climàtic que impulsa l'activista Greta Thunberg i és el nostre primer dia d'accions concretes del tema transversal d'enguany. Us animem a unir-vos a la causa i participar de les propostes que us anirem fent. Com diu la cançó Sing for the climate, que ja és un himne, OBRIM ELS ULLS I COMENCEM ARA A CONSTRUIR UN FUTUR MILLOR!