Dilluns, 08 Març 2021 15:33

Dia de la dona

Des de la nostra Escola, en el Dia Internacional de les Dones, ens sumem al missatge del Departament d'Ensenyament i de l'ONU Les dones al lideratge: assolir un futur igualitari en un món COVID-19 i al larg del dia hem proposat activitats per visibilitzar i conscienciar l’alumnat i tota la comunitat educativa sobre els drets de les dones i la necessitat de la corresponsabilitat i la igualtat d'oportunitats.

Sota el lema: Que no podem fer què? els nens i nenes de la nostra Escola han conegut, al llarg del recorregut que fan cada dia fins a les seves aules, diferents dones que han estat un referent en algun àmbit. Perquè, al llarg de la història, no només hi ha grans homes, també hi ha grans dones.

Animem a totes les personetes que tenim al nostre Centre a aconseguir el que es proposin.