Dijous, 18 Febrer 2021 17:36

Setmana llardera

La setmana del 8 al 12 de febrer vam celebrar la "Setmana llardera" fent sortides per Igualada.

Els alumnes de Cicles Inicial, dels grups Selva, Himàlaia i India, vam anar caminant fins al mirador de Montserrat (Les Comes) per observar la panoràmica d'Igualada aprofitant que estem treballant el projecte dels habitatges. Un cop allà vam recuperar forces amb un esmorzar típic de dijous llarder, tot i ser dimecres. Tot seguit vam anar a jugar al parc de l'Amfiteatre i després ja vam tornar cap a l'escola. Vam passar un matí fantàstic!

web

La resta de grups de l'Escola també van fer sortides durant aquesta "Setmana Llardera".

Dimarts al matí, el grup Granja i el grup Cabana, després d'una bona passejada per l'entorn, van parar a jugar al parc de les Tortugues i al parc de la Muntanyeta. El grup Castell ho faran properament, ja que aquella tarda va ploure.

Els Mowglis (dijous) i els Akeles (dimecres) van anar al Parc de Vallbona a fer jocs cooperatius. La comunicació va ser molt important per aconseguir els objectius dels jocs.

Dijous, els Patufets van anar al parc de la Muntanyeta i els Follets al parc de la Bàscula, després d'esmorzar truita, botifarra o coca de llardons.

Una setmana plena d'activitats a l'aire lliure que ens han omplert d'energia positiva!

Mestres Cicle Inicial