Divendres, 04 Març 2022 13:06

Els Toomais hem rebut la visita de l'atleta igualadí Roger Roca.

El dijous ens va venir a visitar el Roger Roca, un atleta professional d’Igualada que va arribar a ser Campió del món de Duatló i que de petit havia estat alumne de l’Escola. El vam convidar per fer-li preguntes sobre l’alimentació i la salut, ja que és el projecte que estem treballant a Cicle Incial.

Ens va dir, que per tenir energia i estar en forma, vigila molt l'alimentació. Normalment menja molts carbohidrats (espaguetis, macarrons, arròs…), fruita i verdura i també mira d'hidratar-se bé durant tot el dia (que vol dir beure molta aigua). També ens va explicar que s’entrena cada dia, i que anys enrere, s’entrenava matí i tarda.

pissarra

Cada dia córre uns 30 quilòmetres, que són 75 voltes a l’estadi atlètic!!!

Li va fer molta il·lusió tornar a l’Escola per conéixer com treballem ara i també per veure com ha canviat.

Abans de marxar ens va firmar autògrafs i vam poder fer una foto de record plegats!

firmes

Gràcies Roger!

Toomais

More in this category: Els Toomais fem pizzes! »