Dimecres, 13 Novembre 2019 22:38

Els Pinotxos i els Esquirols gaudim del joc i la tardor al Parc Fluvial

Quan arriba de veritat la TARDOR, als Esquirols i als Pinotxos ens agrada sortir a passejar per poder-la observar i de pas, poder jugar i compartir el dia amb els comanys de cicle.

Avui, ha arribat el gran dia i, tot i que el matí s'ha llevat una mica tapat, ens hem aparellat, hem agafat les motxilles i hem sortit de l'Escola tot xino xano cap al Rec. Allà hem caminat i observat el nostre entorn. El riu, la vegetació, els ànecs, els ocells, els horts... i de mica en mica hem anat arribant al Parc Fluvial de Vilanova del camí.

Allà, hem plantat el campament i ha arribat el moment de jugar, investigar, compartir, observar l'entorn i conèixer molt millor els companys de cicle. El sol ha tret el cap entre els núvols i hem aprofitat per enfilar-nos a les muntanyes que s'han transformat en tobogans gegants, hem recollit tresors de la natura, hem jugat amb pals, hem fet nius i cases per totes aquelles petites bestioles que viuen al camp i, ens ho hem passat molt bé. I de seguida ha arribat l'hora de dinar i hem agafat forces amb uns bons plats que ens hem menjat volant per poder continuar jugant. I així ha anat passant el dia.

Per acabar hem fet una volteta pel parc i ja hem enfilat el camí cap a l'escola. Les cistelles plenes de tresors de la natura i moltes bones experiències.

Ha estat un fantàstic dia de tardor. Segur que ben aviat repetirem.

Si voleu veure com ens ho hem passat podeu anar a la galeria de fotos de la classe.

Propers esdeveniments

No hi ha cap event properament

Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu