Divendres, 21 Mai 2021 07:36

Els Follets i els Dracs

Ja fa uns dies que els Follets hem iniciat el Projecte DRACS.

Després de les votacions i d’escollir el projecte, ens hem començat a fer preguntes. Què sabem, què volem saber i què volem fer.

Després de totes aquestes converses inicials, hem començat a investigar i, cada Follet, ha fet recerca a casa seva. Després ho ha explicat a la resta de companys.

Per altra banda, hem fet diferents sortides per ampliar i conèixer moltes més coses.

Hem visitat el local dels Diables i dracs del Mal Llamp del Carrer Santa Caterina, descobrint molts secrets del drac Mal Llamp i el Flameus. L’Elisabet i la Mª Àngels ens ho han ensenyat i explicat molt bé. Fins i tot hem pogut enfilar-nos al llom del Mal Llamp!!! També hem visitat la Casa de la Festa i hem conegut tots els dracs i víbries de la ciutat i finalment, hem anat al bosc de Rubió per descobrir la primavera i ajudar al Drac Max, un personatge fantàstic que ens ha fet superar un munt de proves per ajudar-lo. Hem viscut una gran aventura i hem aplicat tots els nostres coneixements per a poder-lo ajudar.

Ara, ja som a la recta final del projecte però, encara ens queda molta feina per fer.

De mica en mica, us ajudarem a descobrir-ho.

Nosaltres, estem aprenent moltes coses i estem treballant de valent per a poder-ho explicar a tothom.

Properament ens construirem una Guita i farem un correfoc pel pati de l'Escola. Serà molt emocionant.

Calendari

Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu