Dilluns, 09 Desembre 2019 13:52

Sant Nicolau arriba a l’Escola

Malgrat el plugim que feia dijous 5 de desembre al matí, Sant Nicolau va arribar a l’Escola amb el seu cavall blanc, saludant tothom que l’esperava.

Després de fer uns tombs per la baixada, va anar al menjador per poder rebre a tots els cursos. Amb l’ajuda dels Mowglis, la resta d’alumnes van conèixer qui era Sant Nicolau i les seves llegendes. També van escoltar el seu missatge i els va donar mandarines i panses per esmorzar. Per finalitzar la festa, els Mowglis van representar “la llegenda dels tres infants” davant de tota l’escola, i dels pares i familiars.

web2

Sant Nicolau és un dels dies més esperats a la nostra Escola, ja que cada any se’l rep amb molta il·lusió, tradició que fa més de 50 anys que celebrem.

Accés a la galeria d'imatges