Diumenge, 01 Novembre 2020 20:07

27/10/2020 - Treball amb l’entorn Google Classroom

Taller Escola de Pares –AMPA Mowgli
Treball amb l’entorn Google Classroom
(dimarts, 27 d’octubre de 2020, de les 19:30 a les 20:30)

Els nens i nenes de la nostra escola, ja porten un temps treballant amb la plataforma de Google GSuite, per educació, semblant a la plataforma del Gmaili les eines de Google que podem tenir com a pares i a les empreses: Correu, calendari, contactes, drive, ..... però en un context educatius, amb el Google Classroom...I amb la COVID, inclús abans, ara bé...

Atenció: Aquí teniu l'enllaç per veure el vídeo de la sessió.

... coneixem com a pares i mares què vol dir treballar en un entorn online?Sabem què vol dir pujar un document “al núvol”? I compatir-lo amb els companys?Què vol dir editar un document de manera col·laborativa?I, què vol dir que és per educació?Us proposem un taller, on, de la mà del professor Carles Casanovas, puguem donar resposta a aquestes qüestions i veure exemples de treball i compartir els dubtes i inquietuds que ens sorgeixin.

La sessió es durà a terme en modalitat online, a través del Google Meet.Imprescindible inscriure’s ahttp://bit.ly/mowgliclassroom(A partir de les inscripcions us enviarem l’enllaç a la sessió de formació abans del taller)

More in this category: « Dossier Escola d'Estiu 2020