Dilluns, 03 Febrer 2020 14:46

Una Cimera climàtica internacional inaugura la Setmana transversal.

Aquest matí, tota l'Escola estàvem convocats a la Cimera climàtica internacional que s'organitzava a la pista.

En aquest acte, tots i totes hem estat testimonis de la més o menys implicació dels ponents participants. Entre aquests, hi havia l'activista Greta Thunberg i alguns dels principals representants de països del món, coma ara Angela Merkel, Emmanuel Macron, Donald Trump, Pedro Sánchez i Vladímir Putin entre altres. També hi havia reporters, fotògrafs i periodistes de les diferents cadenes mundials.

Amb aquest acte, donem per inaugurada la Setmana Transversal de l'Escola Mowgli, una setmana dedicada a parlar de la crisi climàtica i de diferents propostes per a millorar els nostres hàbits i costums respecte l'alimentació, el joc, els productes higiènics o el plàstic.

Galeria d'imatges