Dimarts, 24 Gener 2023 18:15

Visita al Banc de Queviures

La comissió Ecomowgli i la comissió Social de l’Escola hem organitzat una visita al Banc de Queviures

Al llarg de la setmana passada, tot l’alumnat de Primària vam visitar el Banc de Queviures d’Igualada, situat al carrer Vic, molt a prop de l’Escola. L’objectiu del Banc de Queviures és donar cobertura a les necessitats bàsiques d’alimentació a la gent més vulnerable d’Igualada. El Banc de Queviures d’Igualada és un servei de Creu Roja, Càritas l’Escola Pia i l’Ajuntament d’Igualada.

WhatsApp Image 2023 01 24 at 18.15.52

A l'arribar, ens esperava una persona de l’Ajuntament, una de la Creu Roja i una voluntària. Entre les tres ens van explicar com funciona el Banc i a qui ofereixen aquest servei. Ens van comentar que en funció del nombre de membres que hi ha a la família, omplen més o menys les cistelles.

També vam veure que hi ha dos espais ben diferenciats: un espai que és com un supermercat i un altre que serveix d'emmagatzematge.

WhatsApp Image 2023 01 24 at 18.15.52 2

A partir d’aquesta setmana que ve, el nostre alumnat podrà col·laborar omplint una mica més aquest espai!