Sant Jordi a l'Escola.

Aquesta és una gran diada per a la nostra Escola, és dia de llibres, dracs, roses i cultura.

De bon matí, hem pogut compartir la lectura de contes amb els nostres padrins i padrines, buscant un racó ben tranquil on poder llegir plegats. També hem descobert diferents espais del pati on, els mestres de l'escola, ens esperaven per explicar-nos contes especials i molt bonics. I, per últim, un taller de dracs que ens ha fet obrir la gana.
El plat fort ha estat l'obra de teatre que els alumnes de Rikkis ens han representat: una versió original de la llegenda que han creat els propis nens i nenes, titulada "L'ou misteriós".
Però la festa de Sant Jordi continuarà aquest dissabte, on totes les famílies de l'Escola esteu convidades. Enguany serà una Fira Renaixentista on podreu descobrir en família les diverses facetes del geni Leonardo da Vinci.

Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola Sant Jordi a l'Escola.