Mengem la mona.

Com cada any, i seguint la tradició, s'acosten les vacances de Setmana Santa i no les podem començar fins que no ens hem menjat la mona.

A l'Escola, padrins i fillols hem gaudit d'aquesta bonica experiència un cop més, en què grans i petits, petits i grans, convivim i compartim aquest àpat tan dolç.
Els nens i nenes de la Llar i d'Educació Infantil, els encanta preparar la mona, amb els seus ingredients i les grans figures de xocolata que han comprat al Mercat.

- Esquirols i Pinotxos, a més, preparen una segona mona pels seus padrins, els Baloos i els Koticks. Segur que aquests tindran alguna bonica sorpresa preparada per agraïr-ho.

- Els padrins de Mowglis i Akeles, sorprenen als seus fillols de Rikkis i Toomais preparant-los ells les mones.

S'acaba el dia i tothom està content. Ja hem tastat la primera mona. Ara toca gaudir de la família i d'uns dies de descans escolar.

Bona Pasqua!

(Trobareu imatges a la Galeria de cada curs).

Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola Mengem la mona.