Tanquem una setmana única!

La Mona Lisa torna a estar emmarcada i penjada al museu del Louvre. L'hem tingut cinc dies voltant per l'Escola i fent de model als alumnes que l'han volgut retratar. També ens ha acopanyat el mateix Leonardo i ens ha deixat els esbossos dels seus invents i estudis perquè els poguéssim treballar, estudiar i inclús reinventar.

IMG 8560

Les nenes i els nens de l'Escola, juntament amb l'equip docent, han gaudit d'una setmana molt diferent i original. Una setmana que ens ha sorprès per la gran imaginació que tenen els alumnes a l'hora de pensar en bones idees per millorar el seu dia a dia i cobrir alguna necessitat, com ara: un neteja-habitacions, una butaca que flota, una canasta de roba bruta o una paperera única que recicla sola.

Us convidem a la propera festa de Sant Jordi de l'Escola per descobrir tot el que ha donat de sí aquesta setmana Da Vinci.

Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola Tanquem una setmana única!