Resprentants al Consell dels Infants

El passat dimecres 14 de novembre, l’Alèxia Prado, de Mowglis, i el Lluc Pons, d’Akeles, van assistir al primer Consell de la Infància del curs, al saló de plens de l’Ajuntament d’Igualada.

Allà es van trobar amb els altres representants de 5è i de 6è de totes les escoles d’Igualada. L’Alcalde d’Igualada, Marc Castells, juntament amb la regidora d’Infància i Joventut, Carme Riera, els van encoratjar a treballar per la ciutat. Com a infants tenen dret a ser escoltats i que es posin en pràctica algunes de les seves propostes.

IMG 20181114 184152897

IMG 20181114 192850085

El primer encàrrec, i que han de parlar amb la resta d’alumnes del seu curs, va ser que havien de fer propostes per la festa que es farà el dia nacional dels Drets dels Infants (25 de novembre); intentar millor el civisme a la ciutat; i, en tercer i últim lloc, com s’imaginen el parc Central, què hi posarien...

El proper dissabte ja tenen la primera reunió i es trobaran mensualment. A veure què ens expliquen.

Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola Resprentants al Consell dels Infants