Remullada final

EDUCACIÓ INFANTIL

Ha arribat el final de curs i els nens i nenes d’Educació Infantil ho hem volgut celebrar fent una gran remullada al pati de l’escola.

És temps de calor, i divendres a la tarda amb el banyador i les xancletes ens hem posat a jugar amb aigua per refrescar-nos. Hem fet bombolles de sabó i finalment ens hem menjat un gelat.
Una manera bonica d’acomiadar el curs.
Ara toca fer vacances i gaudir en família de tots aquests nens que s’han anat fent tan grans.
Esperem que us refresqueu molt, jugueu, rieu i mengeu molts gelats.
Bon estiu Follets, Esquirols i Pinotxos!!!

Podeu veure les fotos a la galeria de les classes.

A PRIMÀRIA

Els Cicles de primària també hem passat per aigua. Rikkis i Toomais han fet una excursió fins a Montbui, Baloos i Koticks fins al Molí Nou, passant pel camp de volei sorra, Mowglis a la piscina de l'Infinit després d'una gimcana al bosc i, finalment, els Akeles han acabat a Jorba després de passar l´última nit com a grup a La Massana. Un molt bon comiat d'un curs que ens ha passat molt ràpid. Ara toca gaudir de l'estiu, descansar i carregar les piles pel setembre. Així doncs, molt bon estiu a tothom!

b15a09f0 4b34 44f3 8cf5 5e5c1adca71e    b1468e88 397a 47f0 92e1 f148c4e6c6e4

IMG 9479      IMG 9480