Jubilació de la Teresa Orpinell

El passat divendres dia 22 de desembre ens vam acomiadar de la Teresa Orpinell, mestra de l'escola durant més de 40 anys i que s'ha jubilat definitivament.

Tota una trajectòria professional a l'escola durant més de 40 anys es mereix un bon comiat. I així va ser. Vam reunir-nos a la pista tots els alumnes, mestres i professionals de l'escola, juntament amb antigues companyes, per fer-li entrega d'uns obsequis per reconèixer el seu compromís amb l'Escola Mowgli.

Després d'unes paraules del Director, cada grup va entregar-li una caixa i va recitar-li un refrany popular (cal recordar que la Teresa era una apassionada de la cultura catalana). Després va ser el torn dels mestres i companys que van llegir-li un escrit i van regalar-li un llibre personalitzat amb il·lustracions fetes pels nens i nenes, amb fotografies de la seva etapa per l'escolai on també hi havia poemes d'autors catalans com Lola Casas o Miquel Martí i Pol.

Va ser una emotiva festa.

Des d'aquestes línies desitjar-li molta sort en aquesta nova etapa i un agrair-li tants i tants anys de dedicació i estima a l'Escola.

Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola Jubilació de la Teresa Orpinell