General Escola

General Escola (153)

Dimarts, 11 Juny 2019 15:42

FESTA D'EXTRAESCOLARS CURS 2019

El passat dissabte 8 de juny vam celebrar la ja tradicional festa d'extraescolars. Ens ho vam passar d'allò més bé fent esports, manualitats, esmorzant i amb la festa de l'aigua. El temps ens va acompanyar i tot va anar molt bé.

Durant la darrera setmana donarem la foto impresa a tots aquells i aquelles que vau poder venir.

Galeria d'imatges

Moltes gràcies i fins l'any vinent.

Divendres, 07 Juny 2019 12:19

Let's Plug in Poland!

Aquests dies hi ha la tercera trobada del programa Let's Plug. En aquesta ocasió l'Imma, la Clara i el Yannick són a Polònia per compartir noves experiències relacionades amb la robòtica i la innovació.

A l’escola avui estem d’enhorabona. Els nostres alumnes més grans, els Akeles, han guanyat el primer premi del concurs de “Química a l’Escola” organitzat per la Unió Empresarial de l’Anoia. Els Akeles han quedat primers de la seva categoria.

Dimecres, 22 Mai 2019 14:25

ELS EQUIPS DE L'ESCOLA MOWGLI

A l’Escola Mowgli seguim creient en els Jocs Escolars, mostra d’això és que mantenim el nombre de nens i nenes respecte a altres anys. Gaudim del cap de setmana amb els companys i companyes i a més hem fet un molt bon paper en les lligues que hem disputat. A continuació farem cinc cèntims de com ha anat la temporada pels nostres equips.

Dilluns, 20 Mai 2019 15:35

Viu l'estiu!

Arriba el final de curs i amb ell la necessitat de compaginar el calendari laboral dels pares i mares amb les vacances escolars dels fills. Aquesta situació genera un cert neguit a les famílies: quines són les activitats més adequades? L’apuntem sol o amb els amics?  Estarà preparat per anar de campaments? Podem comptar amb els avis o familiars?

Us passem la recepta!

Ingredients:

Bacallà

Salsa de tomàquet

Maionesa

Farina

Elaboració:

Primer de tot enfarinem el bacallà i el passem per la paella.

Agafem una safata que pugui anar al forn, posem una capa de salsa de tomàquet i a sobre els talls de bacallà.

Per acabar decorem cada tall amb una mica de maionesa per sobre.

El posem 10 minuts al forn a gratinar.

Bon profit!!

Aquest curs els Toomais hem continuat amb el projecte que vam iniciar el curs passat, de Lectura en companyia amb els usuaris del Centre de dia Sant Jordi.

Dilluns, 29 abril 2019 16:52

Festa familiar renaixentista.

Dissabte 27 d'abril, de 6 a 8 de la tarda, vam viatjar en el temps fins a arribar a l'època del geni del Reniaxement, Leonardo da Vinci. Nens, nenes, pares, mares, avis, tiets, amics i coneguts vam gaudir d'espectacles de categoria, una fira d'invents, exposicions de cúpules i ponts, reptes i moltes altres activitats que van concloure amb un gran sorteig molt emocionant.
Moltes gràcies a tots i totes els qui feu possible aquest gran dia!

(Trobareu totes les imatges a la Galeria).

Dilluns, 29 abril 2019 16:47

El gust pels àlbums il·lustrats

L’àlbum il·lustrat es troba dins el gènere de la literatura infantil i juvenil i és una eina educativa que podem utilitzar com a recurs amb finalitats pedagògiques.

Dilluns, 29 abril 2019 16:30

Sant Jordi a l'Escola.

Aquesta és una gran diada per a la nostra Escola, és dia de llibres, dracs, roses i cultura.

Pàgina 1 de 11
Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola