General Escola

General Escola (125)

Dilluns, 07 Gener 2019 12:32

EL PATGE FARUK VE A L'ESCOLA MOWGLI

La nit de reis també va ser una nit màgica a l'escola. Com ja és tradició, abans de començar la cavalgada, el patge Faruk i alguns dels seus ajudants van entrar a l'escola i ens van portar regals. També ens van felicitar pel concert de Nadal, per haver guanyat el concurs de pessebres i per haver aconseguit el distintiu d'escola Verda. Tots el vam rebre amb nervis i emoció. Sens dubte, un moment molt especial.

Divendres, 21 Desembre 2018 15:24

CANTATA DE NADAL

Com cada any, dimecres al vespre ens varem trobar tots i totes al pati de l'escola per celebrar el ja tradicional Concert de Nadal. Vam gaudir escoltant boniques Nadales i visitant l'escola en un joc virtual. Tot seguit, i per recuperar-nos del fred, ens vam reunir a les aules i tot menjant coca, vam desitjar-nos unes BONES FESTES!

Dimecres, 19 Desembre 2018 13:00

Xerrada sobre videojocs

Ho sabem tot dels videojocs?

Diumenge, 16 Desembre 2018 22:08

ÈXIT DE LA MATINAL A L'ESCOLA PER LA MARATÓ

15449980266441493166662

La matinal de diumenge al matí organitzada per l'AMPA i l'Associació El Pati ha estat tot un èxit. Moltes famílies han vingut a l'escola per compartir un matí d'activitats i jocs i per poder col.laborar amb La Marató de TV3. S'han recaptat 1300'15 euros. Moltes gràcies un cop més família Mowgli!

Divendres, 14 Desembre 2018 05:31

L'Home del Bosc

En memòria de Jordi Mateu i Lliró

Divendres, 14 Desembre 2018 05:24

La força de les emocions

Les emocions són la sal de la vida, però en som prou conscients?

Dimecres, 05 Desembre 2018 13:14

Sant Nicolau arriba a l’Escola

Són les 9h del matí, i la baixada de l’escola està plena de nens, nenes, pares, avis...i, després d’una petita espera, arriba Sant Nicolau amb el seu cavall, saludant tothom.

Dilluns, 03 Desembre 2018 08:22

JA SOM ESCOLA VERDA

Dissabte dia 1 de desembre al matí, la Isona i el Guiu d'Akeles i el Nil i la Laia de Mowglis juntament amb la Montse Baliu i l'Imma, vam anar al museu de les aigües de Cornellà a recollir el distintiu d'Escola Verda.

Dimecres, 28 Novembre 2018 14:27

Santa Cecília a l'escola.

Un any més, hem celebrat la festa de la patrona de la música. Santa Cecília ha estat una gran festa de la música que ens ha fet gaudir d'allò més. El mateix dia 22, els nens i nenes de la Llar i Educació Infantil van endur-se uns instruments molt originals fets per ells amb objectes reutilitzats.

Al llarg de la setmana després de Santa Cecília, tots els grups han assistit a algun concert per part dels alumnes de Cicle Superior, en el cas dels més petitons de la casa, i al Teatre Municipal de l'Ateneu Igualadí la resta d'alumnes. Una experiència musical que creiem enriquidora i bonica de viure

"La música és la mediadora entre l'ànima i el món dels sentits". Ludwig Van Beethoven

Dilluns, 19 Novembre 2018 20:24

Ho saps tot dels videojocs?

Són molts els pares que no deixen de preguntar-se si els videojocs són bons o dolents pel desenvolupament dels seus fills.

Pàgina 1 de 9
Estàs aquí:Escola Mowgli General Escola