LogoErasums

El Projecte Erasmus+ és un dels programes d'acció europea per a la cooperació en l'àmbit d'ensenyament. Té com a objectius:

- Desenvolupar la dimensió europea en matèria d'ensenyament a tots els nivells.
- Promoure una millora quantitativa i qualitativa del coneixement de les llengües i de la cultura de la Unió Europea i fomentar la dimensió intercultural de l'ensenyament.
- Promoure la cooperació entre centres escolars.
- Encoratjar les relacions entre alumnes i la mobilitat entre professors de la Unió Europea.

L'Escola Mowgli ha participat diverses vegades en els darrers anys del Projecte Comenius –actualment Erasmus+-.

Durant el curs 2016-17, el claustre de mestres va elaborar un projecte anomenat Let's Plug! (Connectem-nos!) que pretén ser el mitjà per incloure la programació i la robòtica en el dia a dia de les aules. Juntament amb cinc escoles europees més, la nostra escola volia coordinar un projecte innovador i pràctic. El juliol del 2018 se’ns va concedir la beca per a dur-lo a terme. El nostre projecte va ser seleccionat entre més de 400 a tot l’estat espanyol pel seu caràcter pioner i innovador.

Let's Plug! (Connectem-nos!)

IMG 20181004 WA0002

Comencem doncs, una experiència internacional amb una durada de dos anys que inclou la participació de cinc escoles europees en condició de socis, Anglaterra, Polonia, Portugal, Estònia i Irlanda. A partir d’aquí s’ha creat una comissió de mestres formada per l’Imma Solano, el Carles Casanova, el Jordi Rojas,la Marta Cansanellas,la Clara Gil, el Pol Cantero i la Sònia Salom que seran els encarregats de tirar endavant el projecte.

Tots els alumnes del nostre centre, des d’Infantil fins a Primària, participaran en la creació i desenvolupament d’un projecte que creiem que és molt necessari en una societat canviant i que està constantment innovant en qüestions tecnològiques. L’intercanvi d’idees, la cooperació, la transformació i millora de la nostra escola, així com la seva internacionalització, són aspectes claus en aquesta iniciativa.
Per altra banda, el claustre de mestres haurà de dur a terme un seguit de formacions. Això implicarà tres mobilitats europees durant el primer any i dues més durant el segon, tenint en compte que n aquest segon any, hi haurà una tercera mobilitat que serà per rebre a tots els socis del projecte a la nostra ciutat.

Comissió Erasmus+

Estàs aquí:Escola Mowgli Erasmus+ LET'S PLUG!