12 Gener 2018

“M’he equivocat! Sóc un desastre!”
Quants cops hem sentit aquesta frase?

08 Gener 2018

El passat divendres dia 22 de desembre ens vam acomiadar de la Teresa Orpinell, mestra de l'escola durant més de 40 anys i que s'ha jubilat definitivament.

27 Desembre 2017

El passat dimecres 20 de desembre vam poder gaudir d'un gran concert de nadales i de la cantata "Pintem que és desembre" de John Jacobson.

18 Desembre 2017

Aquest dilluns 18 de desembre ha arribat l'home del bosc a l'Escola Mowgli. En Tonet, que ha estat trobat al bosc pels Baloos, ha vingut acompanyat del tió. Per etapes, hem anat fins al menjador per rebre'ls i escoltar les històries de l'home del bosc. Fins i tot, ens ha portat un conte per a cada classe!

Ara, el tió, ja és a la galeria, i com que ha arribat per tots els nens i nenes d'Educació Infantil, entre tots l'anirem alimentant cada dia fins divendres, a veure si ens caga alguna cosa...

Equip Llar d'Infants

18 Desembre 2017

Durant la infància és quan més ben capacitats estem per a adquirir els hàbits saludables que ens han d’acompanyar al llarg de la vida.

Pàgina 1 de 11
Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs de l'Escola Llar d'infants Tabalets