FESTA FINAL D'EXTRAESCOLARS

El dissabte 9 de juny vam celebrar la tradicional festa de final de temporada d’extraescolars.

Els nens i nenes de l’escola van gaudir d’una matinal de jocs i diversió amb els companys d’equip. A més, vam poder veure un tastet de l’obra de teatre d’English Drama, vam esmorzar i vam acabar amb una gran remullada. Per sort, va fer molt bon dia i vam aprofitar el matí al 100%.

Si voleu veure les imatges entreu al següent link:

• Les activitats extraescolars s’allargaran fins al darrer dia de curs.

• Pròximament inclourem una noticia amb el resum de com ha anat la temporada pels equips de l’Escola Mowgli.
Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs Espai AMPA FESTA FINAL D'EXTRAESCOLARS