Els Mowglis i els Akeles hem fet la trobada esportiva 2017 de l'escola Anoia

El passat dimecres 4 d’octubre els nens i nenes de cicle superior de la nostra escola van participar en la trobada esportiva 2017 de l’escola Anoia juntament amb les escoles Ateneu i Jesús Maria.

Durant la trobada, els nens i nenes van poder gaudir de diferents jocs i esports durant tot el matí. Dividits per grups i anant amb altres nens i nenes de les altres dues escoles van poder conviure i compartir un matí esplèndid.

A més a més de la part esportiva, els alumnes van gaudir d’un esmorzar de germanor que els va servir per conèixer més els integrants del grup del qual en formaven part i agafar forces per seguir jugant i fent esport. S’ho van passar genial!

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs de l'Escola Cicle Superior Mowglis Cicle Superior Els Mowglis i els Akeles hem fet la trobada esportiva 2017 de l'escola Anoia