Cantata de 4t de primaria

Aquest dilluns a la tarda, els Koticks han participat, un any més, de la Cantata escolar titulada "Bruixes".

Juntament amb uns 800 alumnes més d'escoles igualadines i vilanovines, els alumnes de 4t van interpretar nou cançons en un pavelló de Les Comes ple de pares i familiars disposats a gaudir d'art, música i interpretació. Ha estat una experiència que ens ha agradat molt i que ens ha permès treballar interdisciplinàriament. L'any que ve, hi tornarem!

IMG 4778

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs Cicle Mitjà Koticks Kotiks Cantata de 4t de primaria