11 Juny 2018

Aquest diumenge dia 10 de juny, els Baloos hem participat a la ballada final del projecte SARDANOIA.

04 Juny 2018

Els alumnes de Cicle Mitjà hem tancat el projecte de les Fonts d'energia renovables fent una sortida a l'Observatori de Pujalt.

01 Juny 2018

Els Baloos i els Koticks van participar ahir dia 31 de maig a la 5a trobada esportiva comarcal benjamina.

Durant tot el matí, van tenir l'oportunitat de fer diversos jocs i esports i ho van fer compartint l'experiència amb diverses escoles de la comarca. Tots els jocs i esports que van fer els van agradar molt i van acabar el matí havent pogut participar en el joc del cementiri, mini futbol, l'aranya, la cadena, voleibol cooperatiu, arrencar cues, etc.

En definitiva, va ser una trobada plena d'esport, jocs i companyonia que de ben segur recordaran.

imatge 2imatge 3imatge 4

18 Mai 2018

Aquest matí de divendres, els alumnes de Koticks hem anat a l'escola Àuria per participar en un taller de fang (Enxub) i en una petita gimcana organitzada per alumnes del centre. Nenes i nenes han gaudit d'una bona estona fent d'artistes i, d'una altra, practicant amb jocs que ens han fet valorar els nostres cinc sentits. De nou, una experiència molt positiva, bonica i agraïda que recordarem especialment.

(Veure imatges a la Galeria)

16 Mai 2018

El passat cap de setmana va morir en Jordi Mateu, qui durant 40 anys va encarnar a Quimet Comallonga, l'Home del Bosc.

Pàgina 1 de 31
Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs de l'Escola Cicle Mitjà Koticks