La Petita Flauta Màgica

El dimarts dia 22 de gener, els alumnes de Baloos i Koticks vam anar a escoltar i veure un gran espectacle a Barcelona.

A les classes de música treballem moltes vegades les veus humanes i aquest any hem pogut anar a un concert molt especial. Va ser una activitat molt interessant on vam  poder entrar a la sala de concerts del Gran Teatre del Liceu. Tota una experiència per a nosaltres, que potser, poques vegades podrem repetir durant la nostra vida.

En entrar, uns senyors ens van acompanyar cap a les nostres butaques i, pel camí, vam passar per la famosa sala dels miralls. Un cop vam entrar ens van fer seure a les llotges del primer pis.

IMG 5668

L'escenari, que el teniem a tocar, ens va semblar gegant i de cop i volta els llums de la gran sala, que semblaven unes cares, es van anar apagant.

Estava a punt de començar l'òpera “LA PETITA FLAUTA MÀGICA” de MOZART on el personatge principal, en Papageno, ens va anar explicant tota la història d’aventures que el príncep Tamino hauria de superar per tal de poder salvar la seva estimada princesa Pamina de les mans del malvat Monostatos.

IMG 5667

Amb l’ajuda d’una flauta màgica que la Reina de la Nit li va donar, va poder anar superant les proves que pel camí es va trobar i amb l’ajuda inestimable d’en Papageno, per fi, van aconseguir trobar la princesa al temple de Sarastro i tot va acabar bé.

tamino

Fins i tot, en Papageno va trobar la seva mitja taronja, la Papagena.

papagena

Van ser unes aventures molt divertides on els personatges cantaven acompanyats d’una flautista i d’un pianista que es van encarregar de la música d’aquesta gran òpera d’un dels millors músics de la història: Wolfgang Amadeus Mozart.

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs Cicle Mitjà Baloos Cicle Mitjà La Petita Flauta Màgica