Quart dia a Juneda

Arriba l’última nit i, tot i que comença a notar-se el cansament, que no pari la festa!

Amb disfresses, música, riures, balls i passarel•les, ens acomiadem de les nits a Les Obagues. Demà a la tarda tornem cap a casa després d’una setmana molt plena. A través de les notícies que hem anat penjant cada dia, us hem volgut fer menys de cinc cèntims del nostre dia a dia perquè siguin els nens i nenes els protagonistes i us ho puguin explicar tot a la tornada. Un any més, Juneda no falla: una nova gran experiència, aprenent i gaudint dels companys i companyes, mestres, animals i natura.

Tercer dia, ja??

Seguim amb la nostra rutina de tallers d’aprenentatge.

thumbnail 2dc50804 57d3 4b7b bded 39ae86282ddf

Tenim un moltes d’idees per engegar un munt de projectes a l’escola. I, per altra banda, també tenim visites de personatges ben especials. Ahir, per exemple, ens va visitar el pagès Massafred Culpelat. Ens va fer buscar productes que havia perdut i ens va dir que si l’ajudàvem a trobar-los, l’endemà la seva germana Pepita ens portaria crispetes. I tal dit, tal fet. Aquesta nit, crispetes per a tothom de ressopó!

thumbnail d3f44b3b 3fe5 493a 8755 1c2f2e3e1bd5   thumbnail 67a20490 9bd3 433d bf52 674870c0f88a

Segon dia al Camp i seguim acumulant experiències al nostre sac de records.

thumbnail d77ea74d 539b 4c62 b49f b94b35bf63a1

Un dia més, cada un dels quatre grups han gaudit d’un taller al matí i un altre a la tarda i d’estones d’esbarjo. Ambdós grups classe estan convivint molt bé i estan aprenent, a la vegada que s’ho passen bé. No ha costat gens llevar-los d’hora al matí per anar a munyir les vaques o anar a fer el pa. És un plaer observar i acompanyar a tots i totes al llarg d’aquesta setmana que està sent i estarà farcida de novetats.

thumbnail IMG 0383     thumbnail IMG 0378

Els Baloos i els Koticks ja som al Camp d'Aprenentatge.

thumbnail IMG 0345

Un cop desfetes les maletes, hem començat l'aventura a Les Obagues a través d'un joc d'orientació i iniciant els diferents tallers de granja, forn, apicultura i paisatge. Ha estat un dia que començava amb molts nervis i emocions a flor de pell i que finalitza amb un gran espectacle de nit que ja us explicarem. Poc temps per enyorar i molt temps per descobrir, experimentar i compartir una experiència que tot just acabem d'iniciar.

thumbnail bc3d4968 faa3 4a2e 830a 6d1d42a46b7d   thumbnail 2dc50804 57d3 4b7b bded 39ae86282ddf

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs Cicle Mitjà Baloos Cicle Mitjà Quart dia a Juneda