Els Rikkis juguem a Hoquei!

El passat trimestre els nens i les nenes de Rikkis vam tenir la sort de poder fer unes sessions d’hoquei durant les classes d’Educació Física amb la col·laboració del Club d’Hoquei Igualada.

Per celebrar una fantàstica cloenda d’aquestes sessions hem anat a les instal·lacions de Les Comes on hem fet una trobada amb altres escoles de la ciutat i amb monitors i monitores del Club.

La trobada ens ha servit per acabar de practicar a la pista el que havíem après durant les sessions dutes a terme a l’escola. Entre moltes activitats, hem patinat, hem fet servir l’estic, hem fet jocs de punteria i sobretot ens ho hem passat genial durant tot el matí.

Ha estat una experiència única!

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs de l'Escola Cicle Inicial Rikkis Rikkis Els Rikkis juguem a Hoquei!