Els Follets anem al bosc de Rubió

Després d’engegar el projecte dels Follets, de rebre una maleta viatgera carregada de sorpreses i de veure la Blancaneus en directe hem anat d’excursió.

Ens hem preparat molt durant uns quants dies i per fi ha arribat el moment d’anar al bosc.
Els Follets hem marxat molt contents d’excursió al Pla de Rubió. Hem fet la descoberta de la tardor i com uns autèntics exploradors hem buscat per tot arreu els Follets del bosc.

Quan hem arribat hem al·lucinat amb l’espai. Ho hem trobat tot ple de fulles, pals i pedres i estàvem rodejats d’arbres gegants. Hi havia un riuet molt petit i una font. Hem esmorzat i hem continuat investigant i jugant amb la natura. Hem aconseguit fer una cabana, hem escalat muntanyes que també ens servien de tobogan i amb les lupes hem començat a buscar la casa dels Follets. Hem observat algun cuc i també fruits de la tardor. Hem explorat tots els racons del bosc, hem mirat i remirat tots els forats i troncs buits fins que, després de dinar, hem vist una teranyina gegant amb una aranya enorme i una caseta blava amb uns Follets. Ens hi hem apropat a poc a poc i finalment els hem pogut agafar. Tenien una carta per nosaltres i ens han demanat si els volíem a la nostra escola. A més a més ens han fet un regal que ens ha encantat i ens servirà per continuar coneixent coses dels nostres amics Follets.

El dia ha sigut molt emocionant i trobar els Follets ens ha agradat molt.

Ara ja tenim els Follets a la classe. Estan ben calents i preparats per a viatjar cada cap de setmana a casa d’algun nen o nena.

Si voleu veure com ens va anar el dia en imatges ja ho podeu buscar a la Galeria d'Imatges de la classe.

Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs de l'Escola 2n Cicle ed. Infantil Follets Follets Els Follets anem al bosc de Rubió