05 Desembre 2018

Són les 9h del matí, i la baixada de l’escola està plena de nens, nenes, pares, avis...i, després d’una petita espera, arriba Sant Nicolau amb el seu cavall, saludant tothom.

03 Desembre 2018

Dissabte dia 1 de desembre al matí, la Isona i el Guiu d'Akeles i el Nil i la Laia de Mowglis juntament amb la Montse Baliu i l'Imma, vam anar al museu de les aigües de Cornellà a recollir el distintiu d'Escola Verda.

29 Novembre 2018

Dijous 29 de novembre, els Esquirols vam passar un matí diferent. Ens van acompanyar alguns pares per jugar amb jocs de taula.

28 Novembre 2018

Un any més, hem celebrat la festa de la patrona de la música. Santa Cecília ha estat una gran festa de la música que ens ha fet gaudir d'allò més. El mateix dia 22, els nens i nenes de la Llar i Educació Infantil van endur-se uns instruments molt originals fets per ells amb objectes reutilitzats.

Al llarg de la setmana després de Santa Cecília, tots els grups han assistit a algun concert per part dels alumnes de Cicle Superior, en el cas dels més petitons de la casa, i al Teatre Municipal de l'Ateneu Igualadí la resta d'alumnes. Una experiència musical que creiem enriquidora i bonica de viure

"La música és la mediadora entre l'ànima i el món dels sentits". Ludwig Van Beethoven

27 Novembre 2018

Aquest matí, després d’esmorzar a l’Escola, els Esquirols i els Pinotxos ens hem agrupat en parelles i hem marxat xino xano cap al Parc Fluvial.

Pàgina 1 de 37
Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs 2n Cicle ed. Infantil Esquirols