22 Octubre 2018

L’Escola Mowgli seleccionada com a coordinadora d’un projecte educatiu dins del programa europeu Erasmus+

19 Octubre 2018

Els Esquirols i els Baloos ja hem fet l'apadrinament.

15 Octubre 2018

Aquest dijous 11 d’octubre hem acollit un acte ben especial, la inauguració dels nous Espais d'Educació Infantil.

07 Octubre 2018

Dijous 4 d'octubre vam anar al poble de la Llacuna. Ens vam passejar pels seus carrers per conèixer el poble i després d'esmorzar vam anar caminant fins a la Font Cuitora.

02 Octubre 2018

Dijous 27 de setembre vam realitzar la primera assemblea d'alumnes d’aquest curs.

Pàgina 1 de 34
Estàs aquí:Escola Mowgli Blocs 2n Cicle ed. Infantil Esquirols