festa final de curs

Escola
Data: 20 Juny 2018 17:15 - 18:15

Benvolgudes famílies,

avui haureu rebut el programa de la Festa de final de curs del proper dimecres dia 20 de juny. L'horari serà a partir d'1/4 de 6 de la tarda i es preveuen els balls fins les 6. Després l'AMPA ens oferirà berenar.

Per poder fer els balls tots els grups hauran d'anar vestits com el dia de l'English Day. Com a recordatori:

- Patufets: samarreta i pantalons negres o foscos.

- Follets: samarreta de l'equip de futbol i ulleres de sol.

- Esquirols: tots pantalons blaus. Els nens samarreta blava i les nenes samarreta blanca.

- Pinotxos: samarreta vermella i pantalons foscos.

Tots els grups de primària ja n'han parlat amb els vostres fills i confiem que us ho explicaran molt bé.

Atentament,

L'equip de mestres

Totes les dates

• 20 Juny 2018 17:15 - 18:15